28.10.2022

Rezultatele finale la concursul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut

Nr. crt.

Număr dosar

Funcţia pentru care a candidat

Punctajul obţinut la proba scrisă

Punctajul obţinut la interviu

Punctaj final

Rezultat

1

Dosar nr. 31979

Consilier principal

85

76

161

admis

 

Afișat 28.10.2022, ora 13.30

 

27.10.2022

Rezultat interviu la concursul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut

Nr.

crt.

Numele şi prenumele candidatului

Funcţia publică

Punctajul obţinut la proba interviu

Rezultatul probei interviu

(admis/respins)

1

Dosar nr. 31979

Consilier principal

76

admis

             Sunt declaraţi admişi la proba interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 ore de la data afişării rezultatelor probei interviu, conform prevederilor art.63 din HG nr.611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare. 
             Contestaţiile se depun la sediul DITL Giurgiu, şos. Alexandriei nr. 7, bl. G2.Afişat astăzi, 27.10.2022, ora 13,00 la sediul DITL Giurgiu, şos. Alexandriei nr. 7, bl. G2.

 

27.10.2022

Rezultatul probei scrise la concursul de promovare în grad profesional imediat superior 

Nr. crt.

Număr dosar

Funcţia pentru care a candidat

Punctajul obţinut la proba scrisă

Rezultatul

1.

Dosar nr. 31979

Consilier principal

85

admis

Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de 24 ore de la data afișării rezultatelor probei scrise, conform prevederilor art. 63 din HG nr. 611/2008 privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare.
Candidatul declarat ”admis” va susține proba interviu în data de 27.10.2022, ora 12,30.
Afișat astăzi 27.10.2022, ora 12,00  la sediul DITL Giurgiu, șos. Alexandriei, nr. 7, bl. G2
 

19.10.2022

Rezultatul selecției dosarelor de înscriere la examenul/concursul pentru promovarea în grad profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici
    Având în vedere prevederile art.40 alin.(1) lit.a) şi art.50 alin.(2) din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:

Nr. crt.

Număr dosar

Funcţia publică

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs  (admis/respins)

Motivul respingerii dosarului

1

Dosar nr. 31979

Consilier principal

Admis

-

Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 27.10.2022, ora 10,00  la  sediul DITL.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art.63 din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor.   

Afişat astăzi, 19.10.2022, ora 14,00 la sediul DITL Giurgiu, şos. Alexandriei nr. 7, bl. G2.
 

26.09.2022

 Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu organizează, în condițiile legii,  examen/concurs pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deținut pentru funcționarii publici de execuție din cadrul instituției

    Examenul/concursul va avea loc în data de 27 octombrie 2022, ora 10.00 proba scrisă, la sediul instituției din Municipiul Giurgiu, șos.Alexandriei nr.7, bl.G2.
    Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute în art. 479 alin. 1 lit. a), c), d) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și anume:
- să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
- să fi obținut cel puțin calificativul „bine” la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată, în condițiile legii.
     Dosarele de înscriere la examen/concurs se pot depune la sediul instituției în perioada 26.09.2022 – 17.10.2022, ora 16,00 și vor cuprinde următoarele documente:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008;
- copia carnetului de muncă sau adeverința eliberată de compartimentul resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate.
    Relații suplimentare pot fi solicitate de la compartimentul resurse umane, telefon 0246231521/108.                   


Bibliografia
1. Constituția României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
5. Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal (*actualizată*) (doar Titlul IX – Impozite și taxe locale)
6. H.G. nr. 1235/2010 privind Sistemul național electronic de plată online (*actualizată*)
7. LEGE nr. 455/2001 (*republicată*) privind semnătura electronică


Tematica:

1.)  Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale  
Drepturile și libertățile fundamentale  
Îndatoririle fundamentale

2.) Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice  
Dispoziții generale  
Statutul funcționarilor publici: 
Dispoziții generale;  
Clasificarea funcțiilor publice. Categorii de funcționari publici;  
Drepturi și îndatoriri;  
Cariera funcționarilor publici;  
Acorduri colective. Comisii paritare 
Sancțiunile disciplinare și răspunderea funcționarilor publici;  
Modificarea, suspendarea și încetarea raporturilor de serviciu 
Actele administrative privind nașterea, modificarea, suspendarea, sancționarea și încetarea raporturilor de serviciu

3.) Prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare;

4.) Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare. 
Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii  
Egalitatea de șanse între femei și bărbați în ceea ce privește participarea la luarea deciziei 
Soluționarea sesizărilor ș reclamațiilor privind discriminarea bazată pe criteriul de sex

5.) Codul Fiscal:
 Dispoziții generale 
Impozite și taxe locale
Scutiri și dispoziții comune. 
Sancțiuni
Prevederi fiscale aplicabile leasingului financiar

6) Ce este SNEP?
Obligații privind înregistrarea în SNEP
Reglementări privind utilizare SNEP de către instituțiile publice eligibile

7) Ce reprezintă semnătura electronică?
Regimul juridic al înscrisurilor în formă electronică
Furnizarea serviciilor de certificare
Monitorizare și control
Recunoașterea certificatelor eliberate de furnizorii de servicii de certificare străini
Răspunderea furnizorilor de servicii de certificare
Obligațiile titularilor de certificate
Contravenții și sancțiuni


Atribuțiile postului: 

1. Instalează şi întreţine pe calculatoarele din reteaua locală software în acord cu contracte de licenţiere;
2. Crează şi administrează conturile de utilizatori în aplicaţiile de pe reteaua locală şi pe internet prin intermediul conturilor utilizator, asigură accesul departamentelor la serviciile internet;
3. Previne şi rezolvă situaţiile de virusare a calculatoarelor din reteaua locală;
4. În cazul unei defecţiuni în reţea, intervine în localizarea, izolarea şi remedierea problemei ( în acord cu posibilităţile existente ) şi restabilirea funcţionării reţelei la parametri normali permişi de defecţiunea respectivă;
5. Actualizează datele în baza de date a impozitelor pentru contribuabili înscrişi în sistemul de informare electronic;
6. Colectează, centralizează, rezolvă sesizările informatic – fiscale,inclusiv prin colaborarea cu firma software producătoare a aplicației, dacă este urgent și necesar. Se asigură prin testare pe instanța de dezvoltare că sesizarea a fost rezolvată și că soluția în cauză nu va genera alte probleme pe instanța de producție;
6. Consiliază şi asistă salariaţii Direcţiei asupra modului de utilizare a software-ului, atât a celui destinat aplicaţiilor locale cât şi a celui destinat serviciilor de internet;
7.Păstrează în condiții de strictețe parolele și mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucrează în virtutea atribuțiilor sale de serviciu;
8.Manipulează datele cu caracter personal stocate pe suport fizic la care are acces cu cea mai mare precautie, atât în ceea ce priveste conservarea suporturilor, cat și depunerea lor în locurile și în conditiile stabilite în procedurile de lucru;
9.Să nu divulge și să nu permită nimănui să ia cunoștință de parolele și mijloacele tehnice de acces în sistemele informatice pe care le utilizează în desfășurarea atribuțiilor de serviciu;
10.Să nu divulge nimănui datele cu caracter personal la care are acces, atât în mod nemijlocit cât și, eventual, în mod mediat, cu excepția situațiilor în care comunicarea datelor cu caracter personal se regăsește în atribuțiile sale de serviciu sau a fost autorizată de către superiorul său ierarhic;
11.Să nu copieze pe suport fizic nici un fel de date cu caracter personal disponibile în sistemele informatice ale instituției, cu excepția situațiilor în care această activitate se regăsește în atribuțiile sale de serviciu sau a fost autorizată de către superiorul său ierarhic;
12.Să nu transmită pe suport informatic și nici pe un altfel de suport date cu caracter personal către sisteme informatice care nu se află sub controlul DITL sau care sunt accesibile în afara instituției, inclusiv stick-uri USB, HDD, discuri rigide, căsuțe de e-mail, foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic.
13. Păstrează confidenţialitatea şi securitatea informaţiilor ce se vehiculează prin bazele de date ale aplicaţiei;
14. Elaborează specificaţii tehnice necesare pentru achiziţiile de tehnică de calcul şi conectica reţelei de calculatoare;
15. Pregăteşte şi instalează calculatoarele destinate punctelor de lucru din Direcţie;
16. Propune sancţiuni atunci când este cazul pentru nefolosirea corectă a tehnicii de calcul şi software-ului din dotare;
17. Întocmeşte formularele de alertă a riscurilor identificate în activitatea biroului informatică fiscală şi le înaintează spre analiză şefului ierarhic în vederea actualizării registrului riscurilor, conform conform Ordin SGG nr. 600 din 20 aprilie 2018
18. Respectă normele de protecţie a muncii şi P.S.I;
19. Îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare sau dispuse de  directorul executiv.