NU VĂ EXPUNEȚI RISCURILOR AGLOMERAȚIEI.

PLĂTIȚI, DEPUNEȚI SAU OBȚINEȚI DOCUMENTELE ON-LINE!

Un motiv în plus pentru evitarea aglomerației și expunerea dumneavoastră la diverse afecțiuni sau chiar viroze ale sezonului este folosirea site-ului ditlgiurgiu.ro pentru obținerea diverselor documente sau operațiuni de la Direcția de Impozite și Taxe Locale.

DITL Giurgiu pune la dispoziția contribuabililor persoane fizice și juridice, posibilitatea obținerii anumitor documente on-line prin platforma PUNCTUL DE CONTACT UNIC ELECTRONIC (PCUe), dezvoltată de Agenția pentru Agenda Digitală a României – Platforma pentru Integrarea Serviciilor de e-Guvernare în Sistemul Electronic National.

Iată care sunt serviciile disponibile ON-LINE pentru persoane fizice:

– Obținerea Certificatelor de Atestare Fiscală;

– Declararea numărului de persoane pentru Taxa de Habitat

– Declararea clădirilor nou construite;

– Declararea clădirilor rezidențiale/nerezidențiale;

– Declararea terenurilor;

– Declararea autovehiculelor;

– Restituiri amenzi, impozite, taxe judiciare de timbre;

– Compensare obligații de plată între contribuabili diferiți.

Servicii disponibile ON-LINE pentru contribuabilii persoane juridice:

– Declararea clădirilor nou construite;

– Declararea clădirilor rezidențiale/nerezidențiale;

– Declararea terenurilor;

– Declararea autovehiculelor;

– Restituiri amenzi, impozite, taxe judiciare de timbre;

– Compensare obligații de plată între contribuabili diferiți.

În curând orice contribuabil care are proprietăți sau domiciliul în Municipiul Giurgiu, v-a putea să-și obțină singur documentele (semnate electronic) de la DITL Giurgiu, folosindu-se o aplicație dedicată (pentru telefon, tabletă sau PC) cu ajutorul căreia fiecare își va putea consulta în orice moment ROL-ul fiscal.

Fără Ghișee. Fără stres. Fără timp pierdut.

 

ditlgiurgiu.ro