29.04.2024
Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere
la concursul organizat în data de 13.05.2024 – proba scrisă
în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuţie vacante de Îngrijitor
din cadrul Compartimentului Administrativ al DITL Giurgiu
Având în vedere prevederile art. 37 alin. (1) din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, comisia de concurs comunică următoarele rezultate la selecția dosarelor de înscriere:
Nr. crt.
|
Număr dosar
|
Funcţia contractuală de execuţie vacantă
|
Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs (admis/respins)
|
Motivul respingerii dosarului
|
1
|
Dosar nr. 41178
|
Îngrijitor
|
admis
|
-
|
2
|
Dosar nr. 41572
|
Îngrijitor
|
admis
|
-
|
3
|
Dosar nr. 41772
|
Îngrijitor
|
admis
|
-
|
4
|
Dosar nr. 43368
|
Îngrijitor
|
respins
|
Nu îndeplinește condițiile de vechime în muncă
de minimum 5 ani
|
Candidaţii declaraţi ”admis” vor susţine proba scrisă în data de 13.05.2024, ora 10,00, la sediul DITL Giurgiu.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor, conform prevederilor art. 53 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Contestaţiile se depun la sediul DITL Giurgiu, şos. Alexandriei nr. 7, bl. G2.
Afişat astăzi, 29.04.2024, ora 14.30 la sediul DITL Giurgiu, şos. Alexandriei nr. 7, bl. G2.
Secretar Comisie
12.04.2024
În conformitate cu dispozițiile Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului
nr. 1336/2022 și ale art. VII alin. (2) lit. a din O.U.G. nr. 115/2023, privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidarea fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu: organizează concurs/examen în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a unei funcţii contractuale de execuție vacante de Îngrijitor la Compartimentul Administrativ.
Concursul/examenul va avea loc la sediul Direcției de Impozite și Taxe Locale din Giurgiu, șos. Alexandriei, nr. 7, bl. G2 și va consta în susținerea unei probe scrise și a unui interviu, după cum urmează:
- 13 mai 2024, ora 10,00 – proba scrisă, constând în testarea cunoștințelor teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul;
- 16 mai 2024, ora 10,00 – interviul, constând în testarea abilităților, aptitudinilor și motivației candidaților.
Condiții de ocupare a postului:
Condițiile generale:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.
Condiții specifice:
- studii gimnaziale;
- vechime în muncă: minimum 5 ani;
Durata normală a timpului de lucru este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Direcției de Impozite și Taxe Locale din Giurgiu, șos. Alexandriei, nr. 7, bl. G2, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv pana la data de 26 aprilie 2024, de luni până joi între orele 8,30 – 16,00 iar vineri între orele 8,30 – 13,30 și vor fi însoțite de următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs (pus la dispoziție de Compartimentul resurse umane, consiliere cetățeni, registratură);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale; în acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul anterior datei de susţinere a probei scrise);
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Copiile actelor prevăzute mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Dosarele de concurs se depun personal sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute mai sus, în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Calendarul concursului:
12 aprilie 2024
|
publicitatea concursului
|
26 aprilie 2024
|
termenul-limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs
|
29 – 30 aprilie 2024
|
selecția dosarelor de înscriere; afișarea rezultatelor
|
7 mai 2024
|
termenul-limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs
|
8 mai 2024
|
termenul-limită de soluționare a contestațiilor depuse la selecția dosarelor; afișarea rezultatelor
|
13 mai 2024
|
proba scrisă; afișarea rezultatelor probei scrise
|
14 mai 2024
|
termenul-limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă
|
15 mai 2024
|
termenul-limită de soluționare a contestațiilor depuse la proba scrisă; afișarea rezultatelor
|
16 mai 2024
|
interviul; afișarea rezultatelor interviului
|
17 mai 2024
|
termenul-limită de depunere a contestațiilor la interviu
|
20 mai 2024
|
termenul-limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor
|
21 mai 2024
|
comunicarea rezultatelor finale
|
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0246213521 / interior 108; persoană de contact: consilier Murgă Rodica – Compartiment resurse umane, consiliere cetățeni, registratură; e-mail de corespondență hr.taxe@primariagiurgiu.ro.
BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA DE CONCURS
PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI CONTRACTUALE VACANTE LA COMPARTIMENTUL ADMINISTRATIV
- Îngrijitor -
Bibliografia:
1. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, (**republicat**) , Titlul II - cap. I, II, III, IV, V și
Titlul III - cap. I, II, III
2. Ordinul nr. 119/2014 - pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației – Cap V și Cap.VI din Norme
3. Legea nr. 319 din 2006 a securității și sănătății în muncă
Tematica:
1. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, (**republicat**) , Titlul II - cap. I, II, III, IV, V și
Titlul III - cap. I, II, III
Încheierea contractului individual de muncă
Executarea contractului individual de muncă
Modificarea contractului individual de muncă
Suspendarea contractului individual de muncă
Încetarea contractului individual de muncă
Timpul de muncă
Repausuri periodice
Concediile
2. Ordinul nr. 119/2014 - pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației
Norme de igienă pentru unitățile de folosință publică
Norme de igienă referitoare la colectarea, îndepărtarea şi neutralizarea deşeurilor solide
3. Legea 319 din 2006 a securității și sănătății în muncă
Obligaţii generale ale angajatorilor
Servicii de prevenire şi protecţie
Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent
Alte obligaţii ale angajatorilor
Informarea lucrătorilor
Consultarea şi participarea lucrătorilor
Instruirea lucrătorilor
Obligaţiile lucrătorilor
Supravegherea sănătăţii
Comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor
Accidente de muncă
Bolile profesionale
Grupuri sensibile la riscuri
Atribuțiile postului:
1. Asigură curăţenia în incinta şi exteriorul Direcţiei în limita perimetrului clădirii, inclusiv în parcare;
2. Asigură prin rotație, conform programului de lucru stabilit, curățenia în incinta punctelor de lucru;
3. Execută conform graficului de curățenie stabilit, lucrări de igienizare și curăţenie specifică respectând parametrii de calitate impuși, după cum urmează:
3.1. Activitățile de curățenie zilnică, cuprind:
A) În spatiile de birouri:
- Aspirarea prafului de pe suprafețele mochetate,
- Aspirarea și spălarea pardoselilor mozaicate, a celor cu gresie si placaje de piatra ornamentala sau marmura, suprafețelor cu parchet
- Ștergerea de praf a suprafețelor libere a mobilei,
- Ștergerea de praf a pervazurilor, caloriferelor și a obiectelor în săli
- Ștergere mânerelor / clanțelor de la uși cu substanțe dezinfectante
- Curățirea geamurilor de la uși de acces
- Golirea coșurilor de gunoi și înlocuirea pungilor de gunoi; deșeurile se colectează selectiv;
- Evacuarea gunoiului
- Ștergerea de praf a tehnicii de calcul (cu materiale uscate și care nu conduc electricitatea)
B) Culoare, depozite, scări și holuri:
- Aspirarea și spălarea pardoselilor mozaicate, a celor cu gresie și placaje de piatra
ornamentală sau marmură
- Aspirarea și spălarea suprafețelor cu gresie
- Ștergerea de praf a suprafețelor libere
- Ștergerea de praf a pervazurilor, radiatoarelor si a mâinilor curente
- Ștergere mânerelor / clanțelor de la uși cu substanțe dezinfectante
- Ștergerea balustradei scărilor cu soluții dezinfectante
- Ștergerea geamurilor de la intrarea în spațiu ori de câte ori este necesar
- Golirea coșurilor de gunoi și înlocuirea pungilor de gunoi; deșeurile se colectează selectiv;
- Evacuarea gunoiului
C) Grupuri sanitare:
- Spălarea și dezinfectarea pardoselilor
- Spălarea exterioara, perierea interioara, clătirea și dezinfectarea WC-urilor și a chiuvetelor
- Spălarea si dezinfectarea capacelor si colacilor de la WC-uri
- Spălarea chiuvetelor, a dozatoarelor de săpun și a polițelor
- Asigurarea consumabilelor (hârtie igienică, prosoape, săpun lichid, etc. după caz)
- Ștergerea oglinzilor
- Golirea coșurilor de gunoi și înlocuirea pungilor de gunoi; deșeurile se colectează selectiv;
- Evacuarea gunoiului
D) Bucătărie
- Aspirarea și spălarea suprafețelor cu gresie
- Spălarea faianței
- Ștergerea de praf a suprafețelor libere a mobilei
- Spălarea chiuvetei
E) Alte spatii de lucru:
- Spălarea și dezinfectarea pardoselilor
- Ștergerea de praf a suprafețelor libere a mobilei
- Ștergerea de praf a pervazurilor, caloriferelor și a obiectelor în săli
- Golirea coșurilor de gunoi și înlocuirea pungilor de gunoi; deșeurile se colectează selectiv;
- Evacuarea gunoiului
F) Spații exterioare:
- Curățirea scărilor de la intrare si a cailor de acces, a trotuarului aferent unității (inclusiv eliminarea zăpezii și a gheții)
- Golirea și ștergerea scrumierelor din spațiile destinate sau amenajate pentru fumat
- Curățirea straturilor de flori de la intrare
3.2. Activitățile de curățenie săptămânală, cuprind:
A) În spațiile de birouri:
- Ștergerea de praf a mobilierului
- Spălarea pervazurilor si a caloriferelor
- Ștergerea de praf a comutatoarelor si a prizelor (cu materiale uscate și care nu conduc electricitatea)
- Spălarea coșurilor de gunoi
- Spălarea și ștergerea geamurilor și a tocăriei
B) Culoare, depozite, scări și holuri:
- Aspirarea prafului în spațiile mochetate
- Desprăfuirea obiectelor si a plantelor ornamentale
- Desprăfuirea operelor de artă, tablouri, postere
- Ștergerea de praf a lambriurilor si/sau placajelor de protecție
- Ștergerea de praf a comutatoarelor si a prizelor (cu materiale uscate și care nu conduc electricitatea)
- Spălarea coșurilor de gunoi
- Ștergerea de praf a stingătoarelor
C) Grupuri sanitare:
- Spălarea și dezinfectarea suprafețelor faianțate
- Ștergerea ușilor și a comutatoarelor electrice (cu materiale uscate și care nu conduc electricitatea)
D) Bucătărie
- Curățarea interioară și exterioară a electrocasnicelor (pe toată durata curățirii și până la uscare vor fi scoase din priză!)
- Spălarea și ștergerea geamurilor și a tocăriei
E) Spatii exterioare:
- Măturarea/curățarea de zăpadă a pervazurilor exterioare
- Măturarea/ curățarea de zăpadă a glafurilor
- Măturarea/curățarea zăpezii dintre fațada/fațadele stradale și zona de trafic auto
3.3. Activitățile de curățenie lunară, cuprind:
A) În spatiile de birouri, culoare, depozite, scări, holuri si spatii exterioare:
- Spălarea ușilor
- Curățirea suprafețelor verticale ale mobilei
- Îndepărtarea pânzelor de păianjen
- Curățirea comutatoarelor și prizelor (cu materiale uscate și care nu conduc electricitatea)
- Spălarea pervazurilor și a caloriferelor
- Spălarea geamurilor care nu necesită tehnici de alpinism utilitar, cu înălțime de până la 3m
- Curățarea și spălarea indicatoarelor / panourilor exterioare
- Întreținerea straturilor de flori sau plante de pe spațiile DITL
3.4. Activitățile de curățenie generală (o dată pe an) cuprind:
- Spălarea în profunzime a mochetelor
- Curățarea / spălarea (după caz) a jaluzelelor;
- Curățirea cutiilor de hidranți
- Dezinfectarea tuturor recipientelor de gunoi
- Curățirea suprafețelor din piele,
- Curățarea scaunelor, inclusiv a suprafețelor textile
- Curățirea corpurilor de iluminat (cu materiale uscate și care nu conduc electricitatea)
4. Solicită materiale de curățenie ori de câte ori este necesar;
5. Zilnic colectează, sortează și depozitează gunoiul menajer în spațiile special amenajate pentru a fi ridicat de furnizorul serviciilor de salubritate;
6. Răspunde de modul în care a dus la îndeplinire, integral și la timp, atribuțiile, sarcinile și lucrările trasate;
7. Respectă normele privind securitatea şi sănătatea în muncă și anume:
- să-și desfășoare activitatea, în conformitate cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvre profesională atât propria persoană cât și alte persoane care pot fi afectate de acțiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
- să utilizeze corect echipamentele de muncă, substanțele periculoase, echipamentele de transport;
- să utilizeze corect echipamentul individual de protecție acordat și, după utilizare, să îl înapoieze sau să îl pună la locul destinat pentru păstrare;
- să își însușească și să respecte prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și măsurile de aplicare a acestora;
- să aducă la cunoștința conducătorului locului de muncă și/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
- să respecte prevederile stipulate în Regulamentul Intern;
- să refuze întemeiat executarea unei sarcini de muncă dacă aceasta ar pune în pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională persoana sa sau a celorlalți participanți la procesul de producție;
- să participe la instruiri, exerciții, aplicații și la alte forme de pregătire specifică;
- să acorde ajutor, atât cât este rațional posibil, oricărui alt salariat aflat într-o situație de pericol;
- să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale mașinilor, aparaturii, uneltelor, instalaților tehnice și clădirilor și să utilizeze corect aceste dispozitive;
- să comunice imediat angajatorului orice situație de muncă despre care au motive întemeiate să o considere uin pericol pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor, precum și orice deficiență a sistemelor de protecție;
- să dea relațiile solicitate de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari;
8. Respectă normele privind prevenirea și stingerea incendiilor și anume:
- persoana care observă un incendiu are obligația să anunțe prin orice mijloace și să ia măsuri, după posibilitățile sale, pentru limitarea și stingerea incendiilor;
- să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor, aduse la cunoștință, sub orice formă, de administrator sau de conducătorul instituției, după caz;
- să utilizeze substanțele periculoase, instalațiile, utilajele, mașinile, aparatura și echipamentele, potrivit instrucțiunilor tehnice, precum și celor date de administrator sau de conducătorul instituției, după caz;
- să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor și instalațiilor de apărare împotriva incendiilor;
- să comunice, imediat după constatare, conducătorului locului de muncă orice încălcare a normelor de apărare împotriva incendiilor sau a oricărei situații stabilite de acesta ca fiind un pericol de incendiu, precum și orice defecțiune sesizată la sistemele și instalațiile de apărare împotriva incendiilor;
- să coopereze cu salariații desemnați de administrator, după caz, respectiv cu cadrul tehnic specializat care are atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor, în vederea realizării măsurilor de apărare împotriva incendiilor;
- să furnizeze persoanelor abilitate toate datele și informațiile de care are cunoștință, referitoare la producerea incendiilor;
- să acționeze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariției oricărui pericol iminent de incendiu și anume:
- alarmarea imediată a salariaților prin mjloacele specifice existente;
- anunțarea incendiului la forțele de intervenție specializate în stingerea incendiilor;
- anunțarea persoanelor cu acces la întreruperea alimentării cu energie electrică, gaze naturale sau alte fluide combustibile existente în instalații sau utilaje;
- asigurarea și urmărirea salvării rapide și în siguranță a salariaților;
- acționerea imediată asupra focarului cu mijloacele tehnice de stingere a incendiilor din dotare (stingătoare portabile, hidranți, etc.), prin manevrare manuală;
- evaluarea bunurilor materiale periclitate de incendiu și protejarea echipamentelor care pot fi deteriorate în timpul intervenției;
- protecția personalului de intervenție împotriva efectelor negative provocate de incendiu (arsuri, asfixieri cu fum, gaze toxice etc.);
- verificarea altor locuri de muncă sau spații în care se poate prognoza sau pot apare focare de incendiu;
9. Aplică prevederile Ordinul nr.600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice;
10. Îndeplinește și alte atribuții prevăzute de reglementările legale în vigoare sau dispuse/delegate de Directorul executiv.